kampfflieger: (rockabilly)
[personal profile] kampfflieger
всіх зацікавлених осіб доводжу, шо шляхом нехитрого експерименту було виявлено, шо лже-юзєр [livejournal.com profile] pauluskp чорт, жлоб і запутінскій гімноїд. За його перепости буду відфренджувати, ізвініті.
From: [identity profile] sergio khrystyuk (from livejournal.com)
А що трапилось?
From: [identity profile] kampfflieger.livejournal.com
Попалась мені парочка перепостів, дай, думаю, напишу в цього лже-юзєра шось погане про хуйла. Написав, глядь знову - камента нема. Чудеса!
Edited Date: 2014-11-23 08:40 am (UTC)
From: [identity profile] nickbalas.livejournal.com
Він з даунбаса , каже , що їх не чують =)
From: [identity profile] fejanor.livejournal.com
Так камменты у него изначально скрыты, чтобы всякую хрень кремлеботы не постили. Потому градус неадеквата в камментах ниже, чем у, например, франкенштейна.

Совершенно заукраинский блоггер, правильно критикующий власть, я его еще с прошлого лета читаю и пропутинских настроев там не замечал, причем он даже был заблокирован в России одно время
From: [identity profile] lovkyj-man.livejournal.com
А поділіться, що писали? Я тоді теж своїми невідкритими коментами поділюсь, буще картина повніша.
From: [identity profile] kampfflieger.livejournal.com
сказав, шо єдина людина шо винувата в тому і хто може негайно врятувати всих людей - то хуйло.
From: [identity profile] lovkyj-man.livejournal.com
lance03911
... не лей воду на рашистскую мельницу.пожалуйста.

lovkyj_man:
+N
...не лей воду
"В чому вода?" -- можуть запитати. Ось в чому: неспівмірність ситуації та пропозиції. Не платять пенсії - питання дискусійне, є обгрунтовані претензії - можна організовувати тиск для вирішення проблем. Але пропонується без дискусії влаштувати 3-й майдан і знищити державність в країні. Причому це подається як єдиний вихід. Хапай мішки, вокзал відходить!

bayantheone
... тогда это видимо будет для вас новостью, что вот янукович тоже был избран относильно честно, у Запада результат выборов нареканий не вызвал

lovkyj_man:
Так проти Януковича і виступали *після* того, як він і конституцію змінив і ще багато чого вшкварив. А не *до того*, просто на грунті його обрання в президенти. Хоча до нього вже були претензії з 2004-го, а його двічі несудимість дозволяла набагато ширше застосувати фантазію з приводу того "що він задумав", ніж в нашій скромній дискусії, де Ви описуєте майбутні злочини Порошенка.

Так, суспільство повинно впливати на владу. Питання в тому як має самоорганізовуватись цей вплив: як системно-конструктивні дії, чи як хаос і атомізація з криками ганьба. Системний вибір другого шляху врешті залишить країну і без громадянського суспільства, і без демократії, і без героїв, ну і без влади. Можна зрозуміти родичів, які не контролюють себе. Але стороннім людям в цій дискусії брати на себе роль родича і рвати свій віртуальний тєльнік -- сумнівна чеснота.

Date: 2014-11-23 08:44 am (UTC)
From: [identity profile] trident1950.livejournal.com
Вполне с вами согласен.

Date: 2014-11-23 08:57 am (UTC)
From: [identity profile] ti-ua.livejournal.com
Да шось він там в селі останнім часом мухоморів об'ївся.
Прийшлось відписатись.
Останнього разу он написав, що ВСУ самі відганяли терам техніку.
Edited Date: 2014-11-23 08:57 am (UTC)

Date: 2014-11-23 09:36 am (UTC)
From: [identity profile] lilan14.livejournal.com
Я якийсь час читала, а потім почалося в стилі "всьопрапало". Вчорашній пост з фотками діда на порозі смерті і тлустих котиків збоку -- виняткова гидота.

Date: 2014-11-23 11:19 am (UTC)
From: [identity profile] Стефан Храбров (from livejournal.com)
в нас ы в Києві такіх дідів з бабками з такими котиками в обшарпних квартирах повно- потрібно пошукати по магніту "притяженія на свою голову обшарпаних нещасть у постапокаліптичному суспільстві", мені везло до кінця 2007 з кінця 2005 сприймати суспільство як "Посткатастрофічне", мабуть, від душевного занепаду що все навколо зіпсувалось і вообще(ну, а потім так протидіяти пішов, що крім давлення на "святість" і "совість" більше нічим не займався, а тепер псевдозрілість цими молодими речами не дозволяє займатися..)
так от, щодо всього - може чоловіку організувати волонтерську пригадну допомогу, а то коли ВЕЛИКИЙ ІНТЕЛЕКТ не може нічого змінити в оточуючому горі, він починає біситися і намагається компенсувати суспільну користь КОНСПІРОЛОГІЄЮ, знаю по собі, 2006, коли "Досье" на "Богів" глибоких ер та епох вирішив копати, у пошуках іншої неписаної історії.. ;)

Date: 2014-11-23 11:38 am (UTC)
From: [identity profile] lilan14.livejournal.com
Ну то хай Великий Інтелект візьме дупу в руки і займеться ділом. Ми з директрисою моєї колишньої школи за півтижня льохко назбирали серед учнів 168 кеге гуманітарки переселенцям.

Ну але, як кажуть наші північні сусіди, піздєть -- нє мєшкі варочать, ага.

Date: 2014-11-23 11:06 am (UTC)
From: [identity profile] dlya-sisekmashi.livejournal.com
Если вы не в курсе, то так это и было. Пару человек из Гвардейского погорели на этом, ту же Нону стрелковцам спецом отправили, она не должна была быть в колонне.
From: [identity profile] none_smilodon (from livejournal.com)
Місцезнаходження:
USSR (former)

Date: 2014-11-23 08:58 am (UTC)
From: [identity profile] testertosterov.livejournal.com
Він, ніби, виїхав у село. То тепер звідти гімнить? А смерділо від нього здавна - ще коли "мочив" маркети на замовлення. Останні висери, шо вразили - про пенсії і якась новина про те як пяний паркан на кладовищі убалив десь на Львівщині - він це надув смородом "і еті люді асуждают дамбас?!".
Гімнюк хитрожопий він.

Date: 2014-11-23 09:04 am (UTC)
From: [identity profile] docent030.livejournal.com
А, що є долбодятлилюди, які читають цього чорта, жлоба і запутінского гімноїда?

Date: 2014-11-23 09:06 am (UTC)
From: [identity profile] kampfflieger.livejournal.com
На жаль, на жаль.

Date: 2014-11-23 07:47 pm (UTC)
From: [identity profile] night-horseman.livejournal.com
Я читаю, бо хочу знати рiзну думку.

Date: 2014-11-23 08:37 pm (UTC)
From: [identity profile] lovkyj-man.livejournal.com
А на Ваш погляд, в чому його думка? Фактично коли його тут звинувачують в "хитродупості", та натякаать на наявність в нього думки яку він просуває, прикриваючи різними підводками та кричущими фактами.

Date: 2014-11-23 08:47 pm (UTC)
From: [identity profile] night-horseman.livejournal.com
Може я викоростував не зовсiм вiрне слово?.. Може не "думка", а "факти", "iнформацiя" чи просто "голос". Я його читаю десь рокiв 3-4 i не можу сказати, що вiн путiноiд. Просто йому завжди та усюди щось негаразд, менi так здаэться.

Date: 2014-11-23 09:13 pm (UTC)
From: [identity profile] lovkyj-man.livejournal.com
Я його читаю менше, і я теж за "факти і голос". Питання для мене, і, напевно, для автора цього журналу, в тому чи голос є правдивим. От наприклад недавній обмін думками в тому журналі

oilman86
Какой грандиозный вброс! По всем каналам!
А вы знаете, сколько времени и денег стоит обучение пилотов и техников этого чуда?
А вы знаете, сколько стоят запчасти?
А вы знаете, сколько стоят боеприпасы?
А адаптация под имеющиеся системы управления?

pauluskp
А вы знаете сколько стоит оккупация страны?

З моєї точки зору обов"язок журналіста -- відповідати на такі питання, бо вони розумні, і від відповідей на них багато що залежить. (Якщо немає ракет та куль під певні системи озброєнь, то скільки буде коштувати купувати їх в достатній кількості? Якщо йде зима, і не куплено теплий одяг, то чи можна замість цього купити щось інше? Якщо дійсно немає систем керування, то що ці літаки будуть робити?). Але ж фігурант відповідає пафосною демагогією. Причому, на мій погляд, він так робить систематично. Може в нього це виходить дійсно неумисно, просто такий характер. Тоді де гарантія, що з таким характером він дає репрезентативну інформацію чи справжній голос?

Date: 2014-11-23 09:32 pm (UTC)
From: [identity profile] night-horseman.livejournal.com
Я знаю, що в нього дуже суб'эктивна iнформацiя та забагато пафосу. Вiн як заноза - свербить, але це означаэ що палець, у якому вона свербить, все ще на мiстi.
Взагалi вiн не вартий таких великих крментарiв ;))

Date: 2014-11-23 10:45 pm (UTC)
From: [identity profile] docent030.livejournal.com
Зазвичай такі отримують матеріальну винагороду за те, що ви витрачаєте на них свій час.

Date: 2014-11-23 11:38 pm (UTC)
From: [identity profile] night-horseman.livejournal.com
Ну, я ж не перший день в iнетi ;)
Не думаю, що pauluskp щось отримуэ.

Date: 2014-11-24 08:19 pm (UTC)
From: [identity profile] docent030.livejournal.com
Та ми всі не перший день на світі, але час на тоїх мудрагелів витрачати якось не хочеться. І не важливо - чи він просто ідіот, чи ідіот на зарплаті.

Date: 2014-11-24 08:26 pm (UTC)
From: [identity profile] night-horseman.livejournal.com
З цим я теж згоден;))

Date: 2014-11-23 09:18 am (UTC)
From: [identity profile] btg.livejournal.com
Х.з. На ВВХ-тест його не проганяв.
Але те, що він пише про те як наші теперішні поводирі зробили все, щоб ця вся хуйня розповзлась щобільше по Донбасу - повністю зходиться з частиною того, що я бачив.

Date: 2014-11-23 08:40 pm (UTC)
From: [identity profile] lovkyj-man.livejournal.com
Часткове використання фактів -- основа основ. "Знову зима і прості люди знову страждають від холоду! Чи не пора вже закінчувати з цим узурпатором, шоколадним королем?!"

Date: 2014-11-23 10:09 am (UTC)
From: [identity profile] lavrykmm.livejournal.com
и меня как то тоже уже начал утомлять.
На FB отписался, тут пока руки не доходят. или может это надежда, что чел переосмыслит действительность.
(deleted comment)
From: [identity profile] pan-baklazhan.livejournal.com
На Закарпаття, у село якесь типу Тячівщини чи Міжгірщини.

Date: 2014-11-23 10:52 am (UTC)
From: [identity profile] kilneko1.livejournal.com
да он просто очередной раз крышей едет. там же по характеру - форменный истерик, вот и передергивается всё под идею.

пост с котиками убил, конечно, наповал...
Edited Date: 2014-11-23 11:01 am (UTC)

Date: 2014-11-23 02:39 pm (UTC)
From: [identity profile] invader-avenger.livejournal.com
Я через це від vnzb відписався

Date: 2014-11-23 04:22 pm (UTC)
From: [identity profile] pan-baklazhan.livejournal.com
Блядь, а я у нього навіть у взаємофрендах був.
Бачу, чувак на рідному моєму Закарпатті осів (тільки хуй зна, де), ну, вирішив підтримувати морально. А він, як я почав з ним щось не погоджуватись (особливо на темі "нє платіть пєнсії в Лугандон - це Голодомор" мене тихонько з друзів видалив.

Ерго, путіноїд в наших вєсях?

Date: 2014-11-23 07:49 pm (UTC)
From: [identity profile] night-horseman.livejournal.com
Гадаю, що вiн не путiноiд. Гадаю, що йому робити нiчого :-)

Date: 2014-11-23 08:58 pm (UTC)
From: [identity profile] none_smilodon (from livejournal.com)
в фейсбучеку таких вже "вишиватою" прозвали. так їх реально дохуя.

Date: 2014-11-24 09:14 pm (UTC)
From: [identity profile] martoplias.livejournal.com
Є таке чужинське слово - толерантність.
Бозна що воно означає. Кажуть, це коли не міряєш усіх на свій кшталт.
А ще кажуть, москалів від того слова просто плющить.

Profile

kampfflieger: (Default)
kampfflieger

February 2026

S M T W T F S
123 4567
8 91011 121314
15161718192021
22232425262728

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Feb. 14th, 2026 10:19 pm
Powered by Dreamwidth Studios