kampfflieger: (Default)
[personal profile] kampfflieger
Тут шановний [livejournal.com profile] alex_borgeze плачється в жилєтку, шо пацани поїхали захищати сєрбів, а він нє.

Так от. Ті хто їдуть хуй-зна куди за щось боротись, є лузери. Справжні, без виєбонів. Че включно. Хто не поїхав, але мріє, теж лузери, але ще більші, бо їх не беруть.

Поясню. В Україні роботи як гною. Але це треба кожен день думати своєю головою і в’ябувать як проклятий, що, вочевидь, не є кайфово. Інша справа з’їбатись на край світу, де тобі дадуть справжній автомат, атєц-камандір буде тобою керувати і діставати хавку, а вдячні туземці будуть дивитися на тебе з повагою. Готово - серйозна і поважна людина.

Немає нічого важливішого за твою родину і твою країну. Сєрби-хуєрби діло навіть не десяте, а в третій сотні. Допомога далбайобам, які успішно просрали власну країну - це навіть не знаю, як назвати. Блять, гандони, ви бачили які в нас дороги?! Які серби?! Кому допомагать?! На лопати, ссуки!
From: [identity profile] kameshki.livejournal.com
і так як ніфіга незрозуміло хто там правий-віноватий то сербів будемо вважати поцами за розподілом свій-несвій-той_хто_наших_ображає

Date: 2008-03-20 05:18 pm (UTC)
From: [identity profile] dyadechko-volyn.livejournal.com
от 100 пудів блін.

Date: 2008-03-20 05:24 pm (UTC)
From: [identity profile] gurvinyk.livejournal.com
вірно

Date: 2008-03-20 05:32 pm (UTC)
From: [identity profile] kosmacz.livejournal.com
добре сказано

Date: 2008-03-20 05:56 pm (UTC)
From: [identity profile] north13.livejournal.com
100%!!! ШЕ в себе порядок не навели, а вже комусь хочуть помагати

Date: 2008-03-20 06:22 pm (UTC)
From: [identity profile] ce-xu.livejournal.com
такі да

Date: 2008-03-20 08:14 pm (UTC)
From: [identity profile] nabok.livejournal.com
Дуже слушна, стопроцентово вірна і абсолютно мною підтримувана думка

Date: 2008-03-20 08:43 pm (UTC)
From: [identity profile] rian-ma.livejournal.com
Не згодна з тобою. Не тільки ті, хто удома будує дороги і захищає батьківщину, але і ті, хто за межею її захищає і славу її примножує, гідні пошани. Наші хлопці, які захищають мир в Європі, і нас всіх зокрема, гідні того, щоб про них говорили з повагою. А серби такі ж тварюки невдячні, як і кацапи. Про це вірно сказав Володимир Філін:«Следующий раз, если жизнь украинцев подвергнется угрозе, по вам без колебаний будет открыт огонь на поражение. После чего «УкрПолбат» отойдет, впустив в северную часть города албанцев. Тогда всех вас здесь просто перебьют. Восемь лет «УкрПолбат», рискуя собой, защищал и оберегал вас и ваших детей. Если бы не наши миротворцы, вас бы давно уже здесь не было. Вы же оказались свиньями неблагодарными. Тоже мне, нашли на кого напасть! Попробовали бы напасть на албанцев! Посмотрел бы, что бы после этого от вас осталось!

Не надо мне здесь говорить, что стреляли не вы, а неизвестные провокаторы из Белграда. Может, стреляли и провокаторы из Белграда, но позвали сюда их вы, вы и будете отвечать.

Ваш здешний епископ Артемий, призывающий к межэтническому кровопролитию, - не священник, а преступник и человеконенавистник, его место в Гааге. Белграду вы не нужны, вашей кровью фашиствующие политиканы в очередной раз хотят проложить себе дорогу к победе на парламентских выборах в мае.

Теперь, после того, что вы здесь устроили, Украина признает независимость Косово, вы этого добились. Навсегда забудьте об отделении Митровицы от Косово, никто этого не позволит. Выбор у вас невелик: либо жить в независимом Косово, либо сваливать. Еще одна провокация, еще одно посягательство на жизнь украинца, - и выбора у вас не останется вовсе».

повністю підтримую

Date: 2008-03-20 08:56 pm (UTC)
From: [identity profile] kampfflieger.livejournal.com
одна справа - миротворці, які виконують роботу за гроші (ну, така специфічна робота), інша - не проти ночі згадане "Братство" та інші далбайоби, про яких, власне, і був пост. Я проти боротьби "за мір ва всьом мірє".

Date: 2008-03-20 09:24 pm (UTC)
From: [identity profile] rian-ma.livejournal.com
Так і я проти, але ж винен хтось стримувати цих тварюк, інакше завтра вся Європа палахкотітиме. З цих сербів всі війни починаються. Ти пам'ятаєш, що творилося, коли там війна була? Вони тільки і чекають, щоб знову почати. І якщо Росія їх підтримає, а вона підтримає, що буде з Україною? Нам не потрібна війна в Європі. І хтось повинен там бути від України. Нам немає іншого шляху: ми або із Заходом, або зі Сходом. Так краще із Заходом. А хлопці наші - герої.

Date: 2008-03-20 09:26 pm (UTC)
From: [identity profile] kampfflieger.livejournal.com
добре, наші хлопці герої. але яке відношення до них мають найманці, що їдуть воювати на боці сербів?

Date: 2008-03-20 09:50 pm (UTC)
From: [identity profile] rian-ma.livejournal.com
Вони ідуть воювати не на боці сербів, а на боці Європи - щоб не було війни там. Стримують виродків. Невже незрозуміло? Або ти думаєш поляки за сербів воюють? Або американці за сербів? Ці бридкі серби всім вже остоєбеніли за всю історію їх існування. Від них, як і від росіян, одні неприємності.
А шодо найманців, так винен хтось воювати - ось армія у нас буде контрактна (теж найманці?)- це ж краще ніж новобранців посилати

Date: 2008-03-20 10:11 pm (UTC)
From: [identity profile] kampfflieger.livejournal.com
я дуже довго намагався пояснити свою думку. цей раз останній. люди, за яких я кажу - не війскові. вони, блять, авантюристи, солдати удачі. вони їдуть туди незаконно, аби робити незаконні справи. шо не ясно?

Date: 2008-03-21 02:16 pm (UTC)
From: [identity profile] rian-ma.livejournal.com
Не ясно, кого ти маєш на увазі. Якщо таких, як цій боргезе і його друзі, то згодна -"вони, блять, авантюристи, солдати удачі". А якщо ти вважаєш, шо миротворці і зокрема заступник командира оперативного взводу старший лейтенант Ігор Кіналь, то ні, не згодна, на мій погляд, цій хлопець герой.

Date: 2008-03-21 01:14 pm (UTC)
From: [identity profile] groben.livejournal.com
Так і я проти, але ж винен хтось стримувати цих тварюк, інакше завтра вся Європа палахкотітиме.

А вам не однаково що там буде з тією "Європою"? Ось з такою "Європою" (http://korrespondent.net/world/410683)?

Нема вже Європи. Вона сама себе вбила - тільки "єврооптимісти" самі собі бояться у тому зізнатися. Замість неї є Єврабія. І нам туди точно не треба.

Date: 2008-03-21 02:46 pm (UTC)
From: [identity profile] rian-ma.livejournal.com
Ага, нам треба в Євразію..здається, ми там вже були

Date: 2008-03-21 02:53 pm (UTC)
From: [identity profile] groben.livejournal.com
Туди нам теж не треба. Нам треба до України.

Date: 2008-03-21 03:03 pm (UTC)
From: [identity profile] rian-ma.livejournal.com
Держава не може існувати окремо від світового простору та світового економічного розвитку, бо це не держава.

Date: 2008-03-20 10:04 pm (UTC)
From: [identity profile] rian-ma.livejournal.com
Я згодна з тобою тільки в тому, що посилати туди треба тільки кримчан та інших російських патріотів, тих, хто за другу державну мову, за возз'єднання братських народів і за іншу фуйню. Це було б справедливо. Але ж вони, гади, не хочуть.

Date: 2008-03-21 09:35 am (UTC)
From: [identity profile] alex-glbr.livejournal.com
Жирно сказано, я маю на увазі того Філіна, а хто він, вибачте за необізнаність?

Date: 2008-03-21 02:20 pm (UTC)
From: [identity profile] alex-glbr.livejournal.com
Дякую

Date: 2008-03-20 08:56 pm (UTC)
From: [identity profile] krishtof.livejournal.com
+1000
"І пад звьоздамі балканскімі вспамінаю нє с праста яраславскія, рязанскія да смалєнскія ляса"

Date: 2008-03-20 09:32 pm (UTC)
From: [identity profile] dmytro-ua.livejournal.com
Повністтю підтримую!
Дуже часто ті, хто просто хоче повоювати, ховаються за якимись високи ідеалами, а насправді їм просто влом робити справді потрібну справу, а хочеться "все і зразу".

Date: 2008-03-20 09:40 pm (UTC)
From: [identity profile] alb-wiki.livejournal.com
цікаво, а які дороги в сербів?

Date: 2008-03-20 09:53 pm (UTC)
From: [identity profile] rian-ma.livejournal.com
мабуть такі ж як і в Росіі - вони ж брати

Date: 2008-03-21 01:15 pm (UTC)
From: [identity profile] groben.livejournal.com
вони й нам "брати". тільки що з того.

а дороги там десь такі як і в нас.

Date: 2008-03-21 02:49 pm (UTC)
From: [identity profile] rian-ma.livejournal.com
мені вони не брати

Date: 2008-03-21 03:00 pm (UTC)
From: [identity profile] groben.livejournal.com
Пані не є слав'янкою? Панімайу.

Date: 2008-03-21 03:17 pm (UTC)
From: [identity profile] rian-ma.livejournal.com
Пані не бажає брататися з ворогами свого народу, не зважаючи на те слав'яне вони чи арійці
(deleted comment)

Date: 2008-03-22 05:54 am (UTC)
From: [identity profile] kampfflieger.livejournal.com
Ми не родичі, тому не терба звертатись до мене "брат".

Дякую за комент, оце як раз і є погляд лузера. Хочеться швиденько зробити справу світового маштабу, допомогти державі і стати поважною людиною. А от хуй!

От, скажімо, Чапай, який вже давно бореться проти незаконної забудови Києва - він робить конкретну справу.

Я працюю на себе і не заробляю олігархам штуки баксів, що тепер?

А знаєш яка між нами різниця? Ти і держава існуєте окремо.

Доречі, дивують в тебе штучно підібрані альтернативи - або героїчно воювати, або в’ябувать за копійки. Спробуй в’ябувать за мільони. Або організуй прибирання власного засратого двору. Або збери по знайомим речі у дитячий будинок.

Такі вчинки або вимагають праці, або не приносять слави. Зате від них є користь.

Date: 2008-03-21 09:36 am (UTC)
From: [identity profile] jacenyk.livejournal.com
Однозначно погоджуюсь. Тим більше досвід у нас, поки ми помагали, москаль нам нивки плюндрував. А бойовий дух, при бажанні, завжди можна сублімувати на потрібну справу, на мирному фронті.

Date: 2008-03-22 07:46 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
Якщо відкинути форму подання матеріалу (матюки), то ти правий більш ніж на 100%.
Негоже бути найманцями на чужій війні.
Хто мріє ходити з автоматом, хай іде служити у Збройні Сили.

Date: 2008-03-24 06:50 pm (UTC)
From: [identity profile] bilozerska.livejournal.com
Російська імперія ніколи і ніде не була миротворцем. Де вона - там війна і злидні.

Profile

kampfflieger: (Default)
kampfflieger

February 2026

S M T W T F S
123 4567
8 91011 121314
15161718192021
22232425262728

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Feb. 14th, 2026 08:10 pm
Powered by Dreamwidth Studios