kampfflieger: (rockabilly)
[personal profile] kampfflieger
Немає в ваших діях раціональності. Осьо написав же виважений пост, вказав на недоліки і шо? Тут же прискакав шановний [livejournal.com profile] dazevup із вісьолой кортінкой наголо.

А мені не треба вісьолі кортінки. Мене цікавить відповідь на три нехитрі питання:

1. Хто в партії номер другий?
2. Чи став він зараз номером першим?
3. Що він робить окрім бороьби за звільнення Вони?

Вже добу чекаю відповіді, але боюся, що не дочекаюся.

Date: 2012-07-11 09:44 am (UTC)
From: [identity profile] north13.livejournal.com
1. Турчинов.
2. Став.
3. Хворіє на пневмонію здається.

Я не юлефан, але противсіхізм то страшне зло.

Date: 2012-07-11 09:46 am (UTC)
From: [identity profile] kampfflieger.livejournal.com
Та отож. Я, власне, пишу про те, що партія, в нашому випадку, це структура, заточена під лідера і без лідера ніц не варта.

Так нахуй нам всралися такі партії?

Date: 2012-07-11 09:55 am (UTC)
From: [identity profile] north13.livejournal.com
Угу, згідний на всі 100%. Взагалі треба зменшувати верховну раду десь до 50-60 депутатів, 450 це явно забагато.

Date: 2012-07-11 10:12 am (UTC)
From: [identity profile] henyk.livejournal.com
Я взагалі вважаю що без детально виписаної в законї процедури відстрілу відкликання громадянами нардепука нам В.зРада не потрібна як така

Date: 2012-07-12 07:00 am (UTC)
From: [identity profile] olexiy-k.livejournal.com
Правильно. Треба партії заточені під ідею. Лідери міняються, ідея лишається. От взяти хоча б комуністів :) Щоб в Україні не відбувалося і все одно знаходяться люди які будуть за них голосувати, мені здається, що не за Симоненка. І кожні вибори у них одні і ті ж популістські гасла, Інша справа, що дії потім у парламенті не зовсім співпадають із гаслами.

Date: 2012-07-12 07:10 am (UTC)
From: [identity profile] kampfflieger.livejournal.com
Якщо "проти всіх" набирається певний відсоток, то з виборів знімаються усі кандидати без права участі у наступних виборах.

Date: 2012-07-12 07:16 am (UTC)
From: [identity profile] olexiy-k.livejournal.com
Шо, правда? А який відсоток? Мабуть доволі недосяжний, типу 50%.

Date: 2012-07-12 07:27 am (UTC)
From: [identity profile] kampfflieger.livejournal.com
От відсоток не пам'ятаю.

Date: 2012-07-12 08:50 am (UTC)
From: [identity profile] olexiy-k.livejournal.com
Щось ви промахнулися із гілкою коментарів.
Скажіть щось про комуністів, як про партію не лідерського типу, а все ж таки ідеологічного (хоча б на словах).
Edited Date: 2012-07-12 08:51 am (UTC)

Date: 2012-07-11 10:04 am (UTC)

Date: 2012-07-11 10:13 am (UTC)
From: [identity profile] henyk.livejournal.com
+100500

Date: 2012-07-11 10:45 am (UTC)
From: [identity profile] kampfflieger.livejournal.com
Та похуй же, я й не сподівався на щось розумне.

Date: 2012-07-11 10:22 am (UTC)
From: [identity profile] larry-bc.livejournal.com
Не буде відповідей.
Бо нічого того нема.

Бо то не опозиція, а така ж сама банд, тільки вона зараз в сраці.

Date: 2012-07-11 10:31 am (UTC)
From: [identity profile] larry-bc.livejournal.com
Перепрошую?

Date: 2012-07-11 10:32 am (UTC)
From: [identity profile] dubchack.livejournal.com
я просто рахую блогерів, які вважають, що опозиція і влада належать до однієї банди. вот :)

Date: 2012-07-11 10:34 am (UTC)
From: [identity profile] larry-bc.livejournal.com
Вони до різних банд належать.
Відмінність тільки у складі банд.

Але пробелма не в тмоу, до якої банди хто належить.
Проблема тому полягає, що це не є політичні партії.
Це просто грабіжники податків.

Date: 2012-07-11 10:36 am (UTC)
From: [identity profile] dubchack.livejournal.com
ок, згодна

Date: 2012-07-18 07:55 pm (UTC)
From: [identity profile] nikolauskass.livejournal.com
записуй і мене

Date: 2012-07-11 10:22 am (UTC)
From: [identity profile] hogo-cz.livejournal.com
Грешно смеяться над больными людьми (с)

Date: 2012-07-11 11:44 am (UTC)
From: [identity profile] ukr-salo.livejournal.com
По Харкову від бют головний аваков по ФЗ - давтян. вже мають відпасти всі запитання
Зараз в Харкові з десяток депутатів приїхало на суд. В місті вирубують парк, підвищення таріфів, людям накинули по 19 грн за вивіз сміття, забудовують площу без проекту якимось гівном, кілька незаконних забудов по районах, це не рахуючи мови.
але всі стоять під судом.

Date: 2012-07-11 11:49 am (UTC)
From: [identity profile] kampfflieger.livejournal.com
Ну шо тут сказати, гнидойоби і підараси ж.

Date: 2012-07-11 12:45 pm (UTC)
From: [identity profile] none_smilodon (from livejournal.com)
мене інше веселить. от зараз у нас боротьба йде за мову, а половина БЮТу сидить у хрякові.

проблеми з мовою? ні, не чули.

Date: 2012-07-11 01:00 pm (UTC)
From: [identity profile] kampfflieger.livejournal.com
Та якби ж тільки з мовою.

Date: 2012-07-11 01:25 pm (UTC)
From: [identity profile] none_smilodon (from livejournal.com)
зважаючи на те, що тимошенко завжди гарантовано все зливає януковичу, госування за бют це така збочена форма голосування за януковича.

якщоб всі хто голосував за тимошенко проголосували проти всіх, то янукович не став би президентом.

Date: 2012-07-12 06:55 am (UTC)
From: [identity profile] olexiy-k.livejournal.com
Вибачте, а хто б тоді став президентом? Якщо я правильно пригадую, голоси проти всіх взагалі не впливають на результат президентських виборів. У першому турі виходять 2 перших кандидати (проти всіх це не кандидат), у другому турі виграє той, хто набирає просту більшість.

Date: 2012-07-12 07:51 am (UTC)
From: [identity profile] none_smilodon (from livejournal.com)
коли на виборах більше 50% бере пункт "Проти Всіх" це зветься "політична криза" і нульова зовнішньополітична легітимність.

коли один кандидат виграє у іншого, це взеться "мінімум ще п'ять років януковича". голосування за тимошенко-кандидата це голосування за януковича-президента.

Date: 2012-07-12 08:47 am (UTC)
From: [identity profile] olexiy-k.livejournal.com
У цій ситуації переконати всіх голосувати противсіх це було нереально. Бо був шанс перемоги обох кандидатів. Тому противсіх це голосування за януковича-президента, якщо цих противсіх 49%. Голосування за тимошенко це голосування за тимошенко.

Та і взагалі, чого комусь до цього часу муляє оте голосування два роки тому? Ситуція міняється, треба дивитися вперед.

Date: 2012-07-12 08:53 am (UTC)
From: [identity profile] none_smilodon (from livejournal.com)
тимошенко все життя програє. вона ніколи не взяла жодного першого місця. у януковича вигравав хто завгодно, окрім тимошенко. тому визначально її шанси були рівні нулю.

результат закономірний: тимошенко взяла менше голосів, ніж сумарно проголосували проти всіх, зіпсували бюлетені та не прийшли на вибори, зайнявши таким чином третє місце з двох можливих. кожен хто голосував за тимошенко легітимізував фарс "другого туру" (з парою уголовників в якості "кандидатів") й таким чином закріпив перемогу януковича.

Date: 2012-07-12 09:05 am (UTC)
From: [identity profile] olexiy-k.livejournal.com
Нє, ну якщо враховувати тих, хто не прийшов, то вони, здається, самі по собі могли б обрати іншого президента, обійшовши тих двох. Чи не так? Я бачу ви знаєте. Скажіть, Януковича обійшли за кількістю ті хто не прийшли + ті хто противсіх + зіпсовані?

Date: 2012-07-12 09:16 am (UTC)
From: [identity profile] none_smilodon (from livejournal.com)
януковича ні. формально він нелегітимний, бо набрав менше більшості (завдяки противсіхам). але тімо злила тему, оскільки сама гарантовано не брала більше 50% і мріяла просто відсудити посаду.

янукович нелегітимний двічі, оскільки виборці його обрали не на той об'єм повноважень, яким він зараз користується. і цю тему тимошенко теж злила, бо сама безліч разів кричала що конституція неконституційна.

словом, спасіба юлє за яника прєза.

Date: 2012-07-12 09:22 am (UTC)
From: [identity profile] olexiy-k.livejournal.com
Не забувайте про Юща, до речі. Чесні вибори і противсіхи це і його заслуга.

Але давайте тепер про теперішнє?
Об’єднана опозиція чи хто? Проти всіх, зіпсувати чи не піти не варіант.
Тимошенко у тюрмі, тому на перший план виходить Яценюк.

Date: 2012-07-14 01:56 am (UTC)
From: [identity profile] none_smilodon (from livejournal.com)
ющенко мав провести нечесні вибори? здається, голосування за уголовників щось змінило у вашій голові.

терміного чистіть мізки від лайна.

Date: 2012-07-16 10:59 am (UTC)
From: [identity profile] olexiy-k.livejournal.com
Ок, значить Ющенко молодець, що привів до влади Януковича?
Ви впевнені, за кого я голосував?

Date: 2012-07-16 05:02 pm (UTC)
From: [identity profile] none_smilodon (from livejournal.com)
1. до влади януковича привела юлія тимошенко, програвши йому вибори.
2. я так розумію, що заради того щоб янукович не став президентом ющенко мав махлювати на виборах?

Date: 2012-07-18 05:54 am (UTC)
From: [identity profile] olexiy-k.livejournal.com
Ви там щось казали про легітимність виборів 2010, і що це Тимошенко їх зробила легітимними. Якби були масові фальсифікації як у 2004-му, то Янукович, якби і став президентом, то був би не легітимним. Або взагалі не став як у 2004-му. Тимошенко, до речі, одразу після виборів побігла у суд доводити, що фальсифікації були, але Обама, наприклад уже встиг привітати Януковича, тому це було на марне. Ви мене не переконаєте, що хоча б з цієї точки зору Ющенко доклав зусиль, щоб вибори були легітимними, навіть якби перемогла Тимошенко.

А ви все ж таки ухилилися від запитання: за кого голосувати на виборах 2012?

Date: 2012-07-18 06:51 am (UTC)
From: [identity profile] none_smilodon (from livejournal.com)
за кого вам голосувати, це не моя справа. я сам ще не визначився. але запитаю ще раз, ющенко мав махлювати на виборах?

Date: 2012-07-18 10:47 am (UTC)
From: [identity profile] olexiy-k.livejournal.com
Ні, не мав. Але ті хто голосував за Тимошенко мали за неї голосувати. Ті хто за Януковича, мали за нього. Ті хто проти всіх - проти всіх. Це їх вибір, його треба поважати.
Ваша теза про те, що треба було не за Тимошенко голосувати, а проти всіх - хибна.

Date: 2012-07-12 08:38 am (UTC)
From: [identity profile] blacklack.livejournal.com
В Харькове есть улица Пилипа Орлика? Нет, не слышал.

http://www.pravda.com.ua/news/2012/07/12/6968643/
Edited Date: 2012-07-12 08:39 am (UTC)

Date: 2012-07-12 08:58 am (UTC)
From: [identity profile] none_smilodon (from livejournal.com)
сьогодні КС оголосить рішення, яке дозволить підписати закон про мови. але навіщо з цим боротись, якщо тімо так любила купувати брілікі і так не любила декларувати це в прибутках.

вулиця жилянська 14? ні, не чув.

Date: 2012-07-12 09:23 am (UTC)
From: [identity profile] blacklack.livejournal.com
Мимо кассы, смолгондончик. Я не укропоцреот и острой попоболи от принятия этого закона не испытываю. Да и вообще никакой.

Игрища в том вертепе, который устроил два года назад конституционный переворот в пользу Януковича, хозяина твоего кумира-педераста-пчеловода, меня тоже мало смущают.
Как-то мне не кажется нормальной такая отставка, чтобы право подписи потерять, а кресло занимать и дальше. Оставайся или уходи, а быть спикером только одним полужопием... Хотя да, это очень по-украински. По-литвиновски.
(Вот эталон хохла — Владимир свет Михалыч!)

К страданиям Юлии Григян-Телегиной по поводу нормализации статуса родного ей языка отношусь спокойно. Нелегка служба у клоуна — тем более, восседающего на епископской кафедре.
То же касается Яценюка, Парубия и прочих клоунов, голосовавших за повестку дня сессии (http://blacklack.livejournal.com/331731.html), в которую был включен законопроект Кивалова-Колесниченко.

Короче говоря, доктор рекомендует тебе попуститься.

Date: 2012-07-14 01:59 am (UTC)
From: [identity profile] none_smilodon (from livejournal.com)
чьот ти пріборзєл пєтушок. тикать будєш своім мамє с папой.

шо ти нє чєловєк, а говно, многіє знают давно. но хулі ти влєз в разговор підарюга?

Date: 2012-07-18 06:24 am (UTC)
From: [identity profile] blacklack.livejournal.com
Опа, а что это мы так расслабились? Думаешь, полизал мне анус пару раз и дальше* можно симулировать? Нет уж, поц_хуецоц, пошел когда-то в ющесабы — будешь сабом всегда. Работай давай — чтобы стоны и всхлипы говорили о подлинной страсти. Ты ведь обожаешь меня, я знаю.
А я, так и быть, справлю на тебя малую нужду, чтобы уберечь от перегрева.

* Не "дальше", а "впредь", как же я мог забыть. Напиши мне еще раз "впреть", продырявленная ложка, это меня заводит.

Date: 2012-07-11 07:50 pm (UTC)
From: [identity profile] victor-koldun.livejournal.com
Хто платить - той і замовляє музику.

Якщо у партії один спонсір, то номер другий мало чим відрізняється від номера сім тисяч другого...

Date: 2012-07-12 05:16 am (UTC)
From: [identity profile] pan-kotsky.livejournal.com
Юля останні роки не була спонсором БЮТ.

Date: 2012-07-12 09:00 am (UTC)
From: [identity profile] none_smilodon (from livejournal.com)
вона торгувала місцями в списках.

Date: 2012-07-12 09:03 am (UTC)
From: [identity profile] pan-kotsky.livejournal.com
Це називається спонсорство? Це схиблений спосіб знаходити спонсорів.

Date: 2012-07-12 09:13 am (UTC)
From: [identity profile] none_smilodon (from livejournal.com)
це зветься бізнес. бізнес на легковірності виборців.

Date: 2012-07-12 03:56 pm (UTC)
From: [identity profile] victor-koldun.livejournal.com
І який же аллах допомогав цій чечні?

Profile

kampfflieger: (Default)
kampfflieger

March 2026

S M T W T F S
123 4567
8910111213 14
15161718192021
22232425262728
293031    

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Mar. 17th, 2026 03:23 pm
Powered by Dreamwidth Studios